Thursday, December 20, 2007

Be JoyFul !!!

Friend ,still remember when are you feel happy at last time?Usually people will keep their painful time in mind easily,but don't care the joy time!Because normally people think a special time must be a joy time but a normal day must not a happy time.It will make you become a pessimistic person.Friend,become a joyful man ,make the world got more laugh together.
今天很快乐!不仅因为能重拾中学时期辩论的乐趣,更因为偶遇故人。学校假期开始以来,断断续续的与学生碰面。可是,不曾有一天如今天一般,机率如此地高!尤其是遇到一位我只教过两次的同学,我已忘,她尚记,能如此印象深刻地记得,实在少有。
心想事成,想遇到就相遇。我相信,人会快乐是因为期望得到回报。期望,决不是一味记得负面的事就能达成。相信我,因为不断与学生快乐的回忆记在脑里,所以屡次得尝所愿。人越快乐,达成的机会越高;人越悲观,失望的机会越高。相信自我,开朗生活,你的人生就此改变!

No comments:

grand

grand
where is here ???